Veckan i stora drag

Måndag
Hände inte så mycket, precis som det är varje vecka.. HAde två prov, de ända jag gjorde i skolan den dagen om man inte räknar med att vi satt å fixade lay outen efter skolan. Sedan var det träning som gällde å efter den så skjusade Emil mig till Therese för jag skulle sova där.

Tisdag
Vaknade hos Therese redan kl 04.30 för att åka till Värta hamnen å möta klassen för KRYSSNINGEN!! det var en lång dag men en massa sko, men en väldigt sne middag. De som hände på båten stannar på båten ?

Onsdag
Vi kom i land å var i skolan kl 7 på morgonen då skolan öppnar. Vi åt frukost å chillade tills lektionen började ca 3 timmar senare. Efter de så drog vi på musseum, sedan hem. Efter att ha sovit en timma på natten så somna jag ehmma i ca 1½ timma fö ratt sedan åka å köpa ett par skor å sedna gå till kyrkna å prata om helgen.

Torsdag
Försov mig till skolan när syon skulle komma å prata om högsoklor men jag missade inget.Irritationen var hög i min grupp som skulle förbereda lektionen tills fredag(idag) å jag åkte då å köpte två byxor å en tröja å blev på bra humör, men trött.. Tog en sväng förbi kyrkan å visade mina fynd. Sedna åkte jag å tärna, men hade egentligen ingen  ork för de.

Fredag
Hade lektion i Hagaparken, å de var kallt å regn/snöade men vi var där :) Sedna åkte vi till ksolan å åt lite å sedan var det dags att fixa lay outen men vi hann inte så långt. Men i alla fall. Sedan gick jag å therese på stan, typ 20 minuter men jag hann köpa strumpor å ett par strumpbyxor, nödvändigt men tråkigt:(
Sedan fic kah skynda hem å iprincip byta väska å efter de åka till pendeln å möta upp ledarkollegor å åka till Bro, där vi blev hämtade å åka på ledarutbildning, å nu är jag hemma.

Lördag
Imorgon ska jag på intervju å info om kollot jag sökt jobb på till sommaren, efter de så är det med resade steg mot pendeln ut till Bro igen. Där jag lir hämtade å ska åka till gården där alla redna är i fullgång med konfasaker, jag glider in sådär efter halva dagen. Men de gör inget. Sedan är jag där hela dagen.

Söndag
KOmmer hem ca 17.00

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0