Typ två veckor kvar

Imorgon har typ en hel vecka gått i skolan. Å snart är det lov igen, helt sjukt.

I tisdags så var jag på återträff med de som var med i taizé, vilket var mysigt. Vi kollade bilder:) åt tacos å glass:)
Igår var det skola, träning å sedan kyrkan där det vra schlagerkväll:P ritkigt kul! men jag var trött så jag åkte hem tidigare än jag brukar, men det var skönt. Sedna åt jag lite tårta hemma för mamma fyllde år igår. Av oss fick hon en vattenkokare, vilket var uppskattat av hela familjen :) Min idé :P Jag har oxå använt den så, den funkar asbra å sparar även på miljön.

Idag så var jag först i skolan, där vi inte gjorde så mycket , utan hade typ bara naturkunskap, där jag blev utsedd till mvg-offer:P
sedan åkte jag till Vällingby där jag mötte Cornelia på h&m å vi gick till kyrkan och ahde d emys, sedan gick jag å fikade med Anna, mysigt! med massa sol :)
Sedan gick jag å tärnade med malin:)

Imorgon är jag på djurgårdne och leker med min klass:P sedna långpromenad med malin å två hundar:)

puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0