Roadtrip i Stockholm

HAha jag å Sanna har haft en sjukt kul dag idag.

Allt började med att hon kom hem till mig och vi hade bestämt att vi skulle ta min familjs bil ut å åka en sväng. Hon har körkort!!!! Det var bara ett litet problem, vi hittade inte parkeringsbromsen, även fast vi ringde å fick en förklaring av min faster, så vi traskade hem å läste oss till var den satt med hjälp av en bok om bilen :)

När vi väl på rullande ås skulel vi först åka en sväng å lämna pengar till Sannas syrra, efter de drog vi till kista, jag handla en kjol/klänning + en bh. Sedan delade i på en pizza. Efter de så slog vi våra kloka huvuden ihop och bestämde att vi skulle åka till Täby C, för ingen av oss hade varit där. Så vi ringde Anna i min klass å frågade om en vägbeskrining, vilket inte var så lätt eftersom det är en bra bit. Men vi klarade oss ganska bra, bara att vi tog en liten sväng i Sollentuna först:P
Sedan körde vi mot Täby och efter mycket om och men så hittade vi skyltar mot C, men de upphöde att exictera så vi kom ladrig fram till något centrum. Så vi gav upp å fick då den smarta idéen att åka mot Stinsen men det hade vi ingen aning om var de låg, så det  var ment att misslyckas. Så vi bestämde då att vi slutligen skulle ta oss till Solna C, för dit hittar vi i alla fall:P

Så efter 5 timmar på vägar å i centrum ås hamnade vi hemma hos mig, för att ta de lite lugnt å sedna åka BUSS till kyrkan :PMysigt, där åt vi Våfflor och umgicks med en massa människor.

En heldag med mig och sanna dä allt kan hända:P

Dags att sova nu:)

Kommentarer
Cornelia säger:

vilket äventyr älskling :)
hihi, du fick ju träffa mig på kvällen också (a) du glömde nämna det! (;

2008-03-27 @ 16:24:08
URL: http://neliaa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0