Påsklovet å GLAD PÅSK!

Började redan idag å här kommer en lite lista på de jag vet jag ska göra hittills:

Lördag: Jobba, påskmiddag med släkt å vänner, Oskar å Astrid fyller år:)
Söndag: Jobba, Träna
Måndag: Jobba( sista dagen för denna gång) Träna. Träffa Cornelia
Tisdag: Träffa Clara
Onsdag:?
Torsdag:
Läkarbesök kl 15.30 (önska mig lycka till!)
Fredag: Träffa Fanny ( å Ayla )
Lördag:?
Söndag:?

Jag hoppas jag hinner ta de ganska lugnt oxå å typ ta sköna promenader å hinna träna, när det blir vanligt träningsschema igen i hallen. Det över påsk är inte bra för min del. De krockar med jobbet:/

Imorgn ska vi måla ägg på jobbet, va ju typ år sedan jag gjorde de. Men vi får se hur de går:)

PUSS, nsart slocknar jag för idag, gick upp 6 imorse.

Kommentarer
Cornelia säger:

vi måste träffas någon dag också (a)
måndag efter ditt jobb och min påskmiddag hos mormor&morfar kanske? (:

2008-03-22 @ 20:47:39
URL: http://neliaa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0