Påskafton

Det är benämningen på dagen idag. Har hunnit med en massa. Först jobba jag till halv 2, ritkigt bra va mig:) Efter jobbet så bytte jag snabbt om till träningskläder å, hör å häpna. Jag gick ut å gick med stavar :) Jag vet att de låter tantigt, men jag blev rikigt svettigt. Å det gäller att fortsätta träna nu när hallen är stängd under påskdagarna eller de har inga pass som passar in i mitt schema om man säger så:)

När jag kom hem fårn min promenad så hade min moster med familj kommit, å jag blev tant förklarad:P Mend e bjuder jag på:) Efter de var det present ( Leo fyllde 5 i torsdags) Vi andra fick påskägg. Sedan ramlade folket in här, vi blev tootalt 17 personer. 
Jag fick ett pilgrim halsband av min faster i påskpresent, istället för godis, vilket jag uppskattar, älskar deras smycken :)<3  Fick hjälp att äta upp godiset i ägget jag fick, så nu är de skönt att de är slut.

Imorgon är det dags att jobba igen, tjäna ännu mer pengar. Men de kommer ju gå åt. Efter de tar  jag bussen direkt till hallen å möter upp Malin å sedan går vi å träna Spinn/core i typ en timma. Så de blir skönt. Det är mellan 3-4 så det är även en bra tid:)

PUSS

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0