Måndag å allvaret börjar igen

Så satt jag där igen i skolbänken och skulle prenta in ännu mer matte inför provet nästa vecka, å det gick väl inte så bra efterosm jag inte had tillgång till mina glasögon, dvs de är hos optikern. Så jag fick skriva av det osm Anna och Lina skrev. Tack för hjälpen, ibland behöver man ett par extra ögon:)

Sedan när vi hade suttit där tillräckligt länge i 2½timmar gick vi å åt lunch, för mig blev de någon fisk med ris å sallad. Vi joinade de som redna satt där, eller d ekom och satte sig vid oss eftersom de inte hade räknat med att vi skulle komma så fanns de ingen plats till oss vid det bordet.

Sedan så har vi även sagt hejdå till vå mentor Åse som vi såg för sista gången som vår lärare idag, vi har hjaft henne i tre år men nu har vi henne bara i projekt iprincip, eller vissa har henne i olycksfall, det jag läste förra terminen.

Sedna var det massage på schema, vilket inteblev av de blev bara teori om skador inom idrott.  Men vi fick sluta vid kvart i 2, sedna begav vi oss mot centralen där vi skilldes åt, jag å mina två skogås vänner:P

NÄr jag kom hem så laddade jag på med fil å müsli, för att sedna orka plugga matte i 1 hel timma:) bra gjort. för det är prov på måndag som kommer:)

Ikväll står aerobic å muskel på schemt, som alla andra måndagar:P

puss



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0