Lördag med Therese

Gårdagen spenderade jag först på träningsanläggningen mellan 10.30-12.20. Då jag körde spinning å sedan aerobic, riktigt kuul men jag fick osm ett blodsockerfall, skakade i hela kroppen efter spinningen å sedan väntade aerobic i 45 min. Men det gick riktigt bra å för aerobicen var ritkigt kul:) nya och mer avancerade steg:) KUL!!:D

SEdan åkte jga hem och fixade mig för kvällen. Jag , Therese, mamma Lena och Biggan var först på Maria möller( stand up) och det var ritkigt bra. Vilket röstregister den kvinnan har.:) Sedan gick vi till Östgötakällan för att låta oss äta en riktigt god middag, snitchel men pommes å päroncider.MUMS!! Sedan delade jag å Therese som var proppmätta på en bit chokladtårta, men det var riktigt fullt i mig så det blev inte mycket av den som slank in, även fast den var god:)

Efter middagen skulle vi gå till skrapan och njuta va en drink, men eftersom det var 25 där så kom vi inte i. Therese å jag åkte tunnelbanan och där var det någon skum man som försökte prata med oss men han var typ polsk så vi fatta inte, men sedna då åkte vi till Fridhemsplan och NIvå 22, där det var ritkigt mycket folk. Vi drack varsin aquatini där men sedan så drog vi mot Vibe och innan dess så dog min mobil så jag var inte kontaktbar på hela kvällen. Vilket var tråkigt efterosm jag inte heller kund elyssna på mucik när jag åkte själv. Men jag klarade mig.

På Vibe skulle vi ha mött Tette å co åkankse Carro men vi träffad eingen av de. Men Tom med sällskap kom dit så det blev trevligt, vi åkte hem inte allt för sent, men eftersom att tunnelbanan var försenad så höll jag på att missa bussen, man hjag sprang och det var på gränsen at jag missade den, men jag hade tur:)

Puss idag bli en lugn dag!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0