Helgen

Igår så tränade jag mellan 10.30-12.15. Sedna åkte jag hem å pluggade osv sedna var det dags att åka mot Nacka vid 8 för festa hos Tom, vi var där i 5 timmar å tiden flög iväg. En helt sjuk kväll. När klockan blev halv 3 så åkte vi hemmåt, jag Maria å Carro. Tur att jag hade er tjejer annars hade jag väl inte kommit hem ,eller??

Det var en jättesöt kille på tunnelbanan som frågade var jag skulle gå va så att han kunde väcka mig om jag sov. Så snällt:) Sånna ska de finnas fler av. Han var lite lik björn Gustavsson å det som är bra är att han bor typ i en radie nära mig:) kanske ses någon annan natt på tunnelbanan:)

Var hemma typp 04.20 i natt å vaknade vid 11, lite utsövd:P

Sedna kom gäster vid 3 å jag har fortfarande inte duschat:P

puss nu är de dusch å plugg som str på schemat :)


Kommentarer
Maria säger:

Lessen gumman men han va inte lik Björn Gustavsson han va blond det va det ända som va likt. Å lita på mig gumman, vem va det som däckade i lördags å sov hela resan hem oxå;)haha! Men snäll som sjutton va han som erbjöd sig väcka min lilla däckade Erica.. han kollade ju på
mig när jag försökte väcka dig i 5 minuter innan jag skulle av, å jag menar jag klappade inte lite på din kind jag skakade praktiskt taget dig, haha, så borta va du;) sötnöt!

2008-03-13 @ 16:04:28
URL: http://mariasteineck.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0