Fredag idag

Igår kväll åkte jag hem till min kära Tova å hade de mys, vi såg bla den film jag skulle använda mig av i mitt psykologiarbete. Sedan så somnade vi nog vid 1, tror vi. Hon har en riktigt skön säng<3

Å sedan imorse så åkte jag till Vällingby,d är jag kulle möta och umgås med Fanny. Å när jag står inne på H&M så dyker min Fiskdeg upp, som från ingenstans å träffar jag på Ayla. Så brun hon var då fter en vecka i Indien. FUSK!!

Sedan kom Fanny å vi gick in i det nya modehuset som de byggt, lite samma tänk som NK med affärerna, dvs som de e planerade där. Men det var sukt mycket folk så vi okrade inte stanna där så länge. Så vi gick och åt på den gyllene måsen :PMums, sedan så kollade vi lite till i affärer å efter de gick till till Kyrkan där Cornelia satt å drack te. Vi satt där med henne å då kom först Jonny med kompis förbi å efter de Emelie. Som stte sig ner å prata med oss, mycket trevligt! Efter en stund gick jag å Cornelia å köpte ett par skor till img, jag som har så få:PTur att pappa inte är hemma nu:)

Dagens goda gärning:
Sedna kom vi tillbka till kyrkan å då hade det kommit en massa mackor å mat som vi tänkte gå å ge till de hemlös som brukar sitta i parken, men inte var de några där så efter om och men så gav vi det till några som delade ut fika så att de kunde fråga om några ville ha mackor till kaffet. Eller så kunde de äta de själva. Annars så kastas de bara.


puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0