Ändrade planer igår

Trodde bara att jag skulle träffa Cornelia med i själva verket så blev de många fler. Vi gick nämligen till Daviddär även Astrid, Mathias, Victor å Johan var. De spelade wii. Men sedan skulle alla gå å äta så jag å Cormelia stannde hos David å gjord einte så mycket. Men när Victor å Johan kom tillbaka så gick vi i samlad trupp hem till Cornelia då vi även mötte upp Mathias å Astrid å vi gick å såg Shrek den tredje. Fast jag sov typ genom hela filmen men det var skönt:) Sådant man kan göra i ett underbart sällskap:)

Dagen idag kommer att spenderas med lite träning i hallen i typ 1 timma för att sedan åke hem å fixa till mig. Efter de blir de till Sundbyberg å träffa Clara :) MIna plner idag emd andra ord:)

puss

Kommentarer
Cornelia säger:

det var jättemysigt igår,
jag älskar dig :)

2008-03-25 @ 10:39:04
URL: http://neliaa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0