Uppe i ottan

Ställde klockan på 07.45 imorse för att jag å Malin skulle gå ut å powerwalka i morse innan de blev alldeles för varmt. Vi var ute mellan 8.15-9.50. Det blev ritkigt varmt och svettigt, bra motion med andra ord:) Vi passade på imorse för att jag skulle inte hinna det på dagen idag. Gäller att passa på att träna när man inte har annat för sig :)

Efter de så skulle jag åka till kyrkan för att ha konfirmadhelg med mina sommarkonfirmander, riktigt mysigt å varmt eftersom vi passade på att vara i den varma solen när den gassade som mest :P Vi lekte lite å sedan planerade vi ledare hur veckorna ska se ut . Bara 4 veckor kvar tills vi anländer KIL:)<3

Nu ska jag nogringa Malin om imorgon å sedan Therese<3<3

Imorgon är jag ledig :)
image202
Fotogeniska :P

 

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0