TACK!!

Det är allt jag vill säga om gårdagen som var full av känslor. Jag vet inte om jag har insett att jag inte ska tillbaka till Didaktus Norrmalm, det är helt sjukt. Där jag har spenderat de tre bästa åren i mitt liv!!

Men som de sjunger i låten; Det är över nu! å det är precis vad det är:(

Jag vill även tacka alla som var gjorde dagen till dne bästa i mitt liv, alla som var med i skolan, på flaket, hemma och på kvällen även för alla paket!!!De fick mig till tårar, på ett bra sätt!!. Dagen kunde inte bivlit bättre..

TACK!!!!<3<3<3

 


Kommentarer
Emma säger:

Grattis Erica! Tråkigt att jag inte kunde vara där, men du var jätte söt :)

2008-06-07 @ 13:55:37
URL: http://emmaaulina.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0