Man ska inte underskatta de som sliter

Jobbade hela 9 timmar idag vilket kändes i kroppen när jag skulle cykla hem. Helt sjukt att jag hade motvind hela vägen. Det gick tom trögt i nedförsbackarna, inte kul:(

När jag kom hem så duschade jag innan middagen för att få de gjort, annars fastnar jag ganska lätt vid denna dumburk:PPratade även med TOVA:) Som fyller år på Torsdag!!!

När middagen stod klar på spisen så lockade den med veggbiffar, potatismos, sallad å sås;) det var faktiskt riktigt gott!! Sedan så åkte jag hem till min lilla vän David( Engelskt uttal:P) för att lämna tillbaka hans tröja som jag lånade i våras. Sedan så var jag där å hade de trevligt med hnom å under tiden ringa Sanna å även Astrid. Så jag pratade med de å fick mig en update om hur läget var uppe i Jämtland:)'

När det sedan var dags för mig att gå hem så följde David med mig halvväg hem, han som frös så. Men gentleman som han är så gick han snällt med:)Tack!!

Imorgon så ska jag jobba, SUPRICE:P haha eller inte! men jag får sovmorgon till 10, å jobbar nog till 3 så de kommer vara en kortarbetsdag. Bara 5 timmar, de var iofs så lite jag jobbade varje dag förra sommaren. Det var tider de, men nu behöver jag pengarna för de kommer ju inga bidrag för min del längre. Eller kommer få ett i slutet av denna månad, säg de i alla fall:) Den som lever får se:)

NU är de dags att krypa till kojs:)pusspuss sov gott!


Kommentarer
David säger:

haha jo jag är väl värsta gentlemannen ;)

2008-06-25 @ 12:50:59
URL: http://tegneborg.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0