Jesus in my HOMEBOY

Ja jag har inte gått å blivit knäpp, eller inte värre än innan :P men jag fick en ascool tröja av Emelie som hon hade växt ur som de står så på. Det är lixom ett orginal så den e ganska gamal, men jag tycker att dne är cool:) Cornelia gick inte heller lottlös från Emelie utan hon fick oxå en tröja fast på den stor de: Mary is my HOMEGIRL! De tröjorna är riktigt coola:)

När jag å Cornelia kom hem till Emelie å hannes katts lägenhet, som var asfin, så fick vi bullar å muffins. Vi kollade på när hon pacade inför sitt läger denna vecka å de hjälpte mig att skriva en packlista som jag ska använda till Kil, så nu ska jag väl inte glömma något, får jag hoppas:)

Sedan fick vi skjuts hem. Så mysigt!

Jag funderar på att ringa Malin å fråga om vi ska ta en promenad, så mysigt i den värmen som är nu!!!

Lilla Vilma, Malins hund:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0