I nätverkens värld

Har pratat i telefon idag med flera av katterna. Så trevligt att höra era röster igen:)
Först pratade jag med the one and only: THERESE, sedan Carro, efter de Anna å sist men absolut inte minst; SANNA!! jag fick höra att de var svinkoppar på gården.. men sjukvården hade tydligen sagt att de var väldigt farligt och att personen som hade de skulle ha egen toalett osv, vilket BULLSHIT!! men kul att slippa dela med alla andra :P
Pratade även en sväng med Tova,fast hon fick precis gäster så hon ska ringa mig ikväll sa hon :)

Första dagen utan msn:
Det har faktiskt gått väldigt bra, glömde bort de när jag satte på datan idga på dagen. Men när jag fått upp rutan så kom jag på mig själv:P Men en lyckad första dag!!

Just nu väntar jag på ett MMS från Therese, ska få en bild på hennes scones:)

puss nu ska jag kolla bloggkoll!

Katterna<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0