Hemma igen

Sånt är livet, det var inte så kul när vi landade igår å möttes av ett regningt Sverige, då var det nästan som att man ville be kaptenen att svänga tillbaka till värmen i Spanien, som de senare dagarna låg mellan 30-35 grader, ganska varmt med andra ord. Men där klagade vi inte, vi kunde inte ha det bättre..

Jag försökte updatera min blogg där nere men de gick som ni kankse förstår inte så bra :P Så jag tänkte bara skriva lite kort nu, så att ni vet att jag lever:P HAHa


Pusspuss

Fin bild på mig den dagen vi var  och snorkla:)


Kommentarer
Camilla säger:

Glad midsommar!



Var gärna med i tävlingen på min blogg där du kan vinna ett halsband från Betties Galleria.

2008-06-20 @ 10:01:34
URL: http://blommornasplanet.blogg.se/
Cornelia säger:

jag saknar dig hjärtat!

men jag ringer dig typ ikväll eller imorgon eller något :)

jag älskar dig!

2008-06-20 @ 10:39:40
URL: http://neliaa.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0