Hard work, work


Detta är den coola tröjan jag fick igår:)

Kunde inte sova igår, hur mycket jag än vred å vände på mig..Å när jag låg i sängen så  funderade jag lite å bestämde mig för att inte gå in på msn på hela veckan. Kommer bli tre veckor utan MSN, men de ska jag väl klara, jag e borta 2 veckor i Örebro så där finns de inte ens tillgång till data på det sättet så vad ska jag göra ??

Idag så gick jag upp 06.15 för att sedna cykla de 7,5km till jobbet. Gjorde det jag sulle å kilade sedan gick jag hem med Malin som hade kommit för att möta mig å ta en promenad..

Nu pratar jag med Therese i telefon :)


PUSs


Kommentarer
Cornelia säger:

jo det hinner vi älskling! :D

fiiinaste tröjorna vi fick alltså :)

2008-06-23 @ 20:45:23
URL: http://neliaa.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0