De e över snart :(

Sant som det är sagt så stämmer det. Det ända jag har kvar i skolan är studentdagen som infaller på torsdag med utspring kl 14.00.

Idag så fixade vi inför flaket dvs vi sprayade lakanen som vi ska hänga på sidorna och där bak. Vi skrev även på de tröjor/linnen som vi ska ha på flaket. Asbra blev de, jag lämnade min i skolan för att inte glömma den. KOmmer ha tusen andra saker att tänka på den morgonen.

Sedan så åkte jag till Vällingby där jag inhandlade Emelies paket, hennes favoritgodis och oliver.
Efter en stund, eller ca 2 tmmar så mötte jag upp Fanny, vi gick till kyrkan och chillade. Sedan kom Cornelia. Hon och jag gick även och inhandlade ett paket till Benke som fyller år nu på fredag. Han fick en Crazy kott, tror jag de hette:)
När Emelie sedan hittade oss med hjälp av en karta  så fick hon sitt paket och blev jätteglad:D
Hon skjutsade även hem oss från kyrkan.

När jag kom hem så fick jag besök av min lilla granne Anna. Sedan så skulle jag gå å möta Ayla en sväng:)

PUSS nu ska jag försöka få tag på Bella...<3image282
Ett kollage som häng ri mitt hemklassrum, :) ASFINT!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0