Utmaning

Denna hittade jag hos Caroline :)

Ditt namn: Erica
Längd: 156,5 cm
Spelar du något instrument: Nej, jag kan inte läsa noter
Vem är snyggast: hmm, Björn Gustavsson är en favorit just för tillfälet
Vem vet mest om dig: Therese eller Sanna tror jag, men även Stina.
Vad vill du ha just nu: Vill få min mobil, någon dag snart, helst idag
Vilka sjukdomar har du: Astma enligt vårdcentralen å sedan njurfel, ingen sjukdom dock
Fobier:  Att vara ute själv när det är mörk
Något du funderat över: Nu, hur en människa kan vilja döda en annan
Åsikt om jultomten: En snäll gammal man.
Tycker du att du är attraktiv: Beror på dag
Din hårfärg och frisyr: Typ kaos, men vet inte vad jag vill göra med de så låter de va
Skolväska just nu: Röd friis väska
Har du på dig just nu: Svarta mjuiskar och rosa linne

Har du glasögon:
Mm , typ halvblind annars :P
Hur ser din plånbok ut: Svart å liten från Åhlens
Favorittv-program: Ser typ inte på tv, men Vänner är bra å Jackass:P
När ska du festa nästa gång: Vet inte, men livet är väl en fest ??:P
Vad köpte du senast: Godis å läsk i gårkväll
Vem sov du hos senast:  Therese på nyår
Stjärntecken: Stenbock.
Ögonfärg: Blåa eller melerade

Kroppsform:
hmm..
Kall favoritdricka: Vatten om jag tränar annars typ granatäppeljos eller fanta
Varm favoritdricka: Varm choklad, mm
Alkoholhaltig favoritdricka: Typ cider
Säger ofta:  ??
Saknar du någon: mm å väldigt mycket..

Du fikade senast:
I fredags hemma hos Tova, muffins å te
Hur känner du dig nu: Glad och avslappnad, inte mkt som stör
Kan du laga mat: mm, det är ju bara följa receptet
Vad tycker du om fötter: Jag har lite fotfobi
Är du smart: Ja, fast inte när jag är trött.Då pratar jag utan att tänka
Snarkar du: Nää eller bara när jag är förkyld och jättetrött samtidigt.
Är du aktiv i skolan: Japp, gör allt man ska å de i tid.
När och varför grät du senast: På nyårafton, med Therese.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0