Usch, fy, blä å så lite Carro..

Jag pallar inte med matten, den e så svår!
Jag pluggade typ i 2½ timmar sedan gav jag upp: Men saken är den att när jag gör talen i boken kan jag de typ så det känns ganska lugnt på ett sätt men jag stressar upp mig sjävl å intalar mig att jag inte kan nått:S varför ska jag hålla på så? Fick lite hjälp av min vän Malin å sedan gick vi på promenad:)

Var över en sväng till Matte, Anna och Lotta ikväll oxå å hälsade på, skulle ha lånat en sås men de hade den inte så, men det var trevligt å gå dit ändå:)

Kl 21.00 på kanal 5 är det premiär för " I huvudet på Gynning", något jag bara måste se:)Så det är de som väntar, jag hoppas så klart att de blir en succé :)Hon skrev en krönika om de i dagens Punkt SE.
Så vi ska tillsammans stött Carro i hennes första program , hoppas att ni oxå ser de:)

Sedan fick min projektgrupp ett trevligt mail. VI har nu möjligheten att få trycka vårt projekt, asså slutproduktionen som en riktig bok! :D Men vi har insett att vi har sjukt mycket kvar att göra innan vi kan skicka in materialt så from imorgon så måste vi slita för att få allt klappat å klart !!!! Men de ska funka, gruppen äger ju så:)

Nu är de typ 25 minuter till pogrammet börjar. Hiss eller diss? de får vi prata om efteråt!!

PUSS<3

Kommentarer
Carro säger:

Det kommer nog bli hissat ^^

2008-01-15 @ 20:43:28
URL: http://carolinatsblogg.blogg.se
Louise.S.A, säger:

Haha va häftigt att vi skrev om det båda, men det är nog fler brudar och grabbar som gör det.

Jo visst är det jobbigt att komma igång. Dessutom är det ett riktigt jobbigt dagis jag ska jobba på. Och sist men inte minst så kommer jag inte jobba många veckor till pga usa. Men jag får se de som extra pengar i Usa sen, Kan va kul att ha i början.

Gynning snart, det är som om man längtar!!

Kram Louise

2008-01-15 @ 20:47:06
URL: http://louisesa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0