TRÖTT!

Middagen igår flöt väl på, men efter tacos och glass så gicki jag till Cornelia. Hon och gick gick tillsammans till Malin och där var även Mathias, Astrid, Thomas å sedan Anna. Det var riktigt mysigt!Det blev film igår med, Våran passion:)
Vi kollade på "The last kiss" & Eva och Adam- 4 födelsedagar och ett fiasko:)
Sedan gick vi hem, Cornelia och jag tog sällskap. Sedan sov jag till 8, då jag skulle upp för att även idga åka till kyrkan å ha konfirmader, mkt kul!
Efter de så blev jag uppplockad av familjen och vi åkte till min kära faster Agneta för hon har fyllt år i veckan. GRATTIS!

NU sitter jag har, belåten och mätt av tacos frå igår. Ska snart hoppa in i duschen å sedna kolla igenom matten till imorogn, har prov kl 08.40:S å jag har inte hunnit plugga något i helgen, men Anna och ja får stötta varandra!

PUSS

Kommentarer
Cornelia säger:

hihi, fan vad vi tittar på film hela tiden alltså (a)
men något ska man ju göra för att sysselsätta sig :)

2008-01-20 @ 20:03:17
URL: http://neliaa.blogg.se
Anna säger:

äntligen över, hoppas nu på ett g, tror dock inte att jag lyckades :(

2008-01-21 @ 13:09:03
URL: http://annak89.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0