Torsdag

Snacka om att vara trött när jag vaknade imorse, för jag kom hem vid 1 i natt å somna typ 2 sedan fick jag ett sms kl 3 å skulle upp 6.30.Snacka om trött kan man säga.
Men dagen har ändå vart mysigt! Anna åkte med mig och Maria från Brommaplan.
Vi började dagen med att ha projekt i två timmar, jag och Therese fick väldans massa gjort vi fick jobba själv efterosm Luuluu var hemma idag. Sedna var det klassråd med en massa klagomål om lärare och skolan i allmänhet. Sedan sprang vi på lunch, men jag hade glömt mitt matkort hemma så jag fick låna Carros, snacka om att vi är lika:P HAHA
Efter de hade vi Naturkunskap med Johan då han gicki igenom genteknik, myscket intressant:)
När skolan var slut tog jag tunnelbanan med Maria hemmåt och jag tärffade Sanna i kyrkan där jag räknade lite matte eftersom jag har prov nästa måndag och inser att jag inte kan någonting:S så himla mkt regler.
Ikväll ska jag och Malin träna step up och core.

PUSS

Kommentarer
Anna säger:

Mysig dag igår och trevligt sällskap på tunnelbanan ;)

BABY GIVE IT UP!

2008-01-11 @ 09:18:14
URL: http://annak89.blogg.se
Jonna säger:

Inte så mkt sömn den natten då :P
Ha det bra! :D

2008-01-12 @ 15:27:55
URL: http://jooooneys.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0