Söndag å en dag kvar på lovet:/

Ja, då sitter jag här med endast söndag och måndag kvar innan skolan börjar igen:/fast jag ska väl inte klaga, har haft ett underbart lov:) Jag har hunnit med så himla mycket.

*Julafton å allt vad de innebär
*Jobbade 27 & 28 december
* Nyårsafton hos Therese
* Jobbat 1, 2, 3 Januari
* Födelsedag 4 januari
*Chillat
*Tränat
*Träffat vänner

Det gäller att passa på när man har tid och ledigt, men det känns inte som att lovet har vart i typ 2½ veckor:S men det är bara att bita ihop för sedan är det sportlov v9 :) något å se framemot!!

Denna dag ska jag spendera med Sanna uppe i vällingby för att köpa present till vår skabbräv. Vi ska hem till henne och fira på Onsdag, så det kommer bli mysigt! :)
Sedan ska jag träffa Malin på eftermiddagn idag.. sedan får jag se vad som händer :)

PUSSS

Kommentarer
Cornelia säger:

det har varit ett jättemysigt lov (:
tack för att jag har fått träffa dig så mycket (a)

2008-01-06 @ 14:44:10
URL: http://neliaa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0