Skynda!

Idga har det vart en väldigt skön dag, hade bara lektion i 50minuter å de var inte ens ansträngade. Vi ska börja på Psykologi B och har en ny lärare som vi skulle lära känna lite. Sedan slutade vi !
Jag, Therese å Luuluu planerade och strukturerade vårat projekt å sedan tog vi en sväng förbi apoteket, då var även Maria med.

Efter skolan drog jag mig till gymmet och körde kondition och sedan lite styrka och strech, blev ca 1½timma tror jag. Körde på dagen eftersom jag ska fira Skabbräv ikväll:) GRATTIS!!!!
Har lite brottom eftersom Sanna slutar om 20 minuter i skanstull, vilket jag inte kommer hinna men ska skynda mig så gott de går!

Men detta var en liten uppdatering av dagen:)

PUSS


Kommentarer
Jonna säger:

Svar: Vad härligt att åka till Thailand. Då kan jag förstå att du längtar (:

2008-01-09 @ 16:10:27
URL: http://joooneys.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0