Prov, plugg å potatisbullar

Dagen idag började med att jag var väldigt pigg när kl ringde i morse, vilket var väligt skönt:)
Sedan åkte jag till skolan i sällskap med Mathias för att göra mitt matteprov, vilket i eftethand ointe känns bra alls så jag håller tummarna så hårt jag kan för att få g på det i.

Eftersom jag var klar så snabbt med provet gick jag til de 4 som satt på samhällslektionen å umgicks, sedan gick vi på lunch.

Vid halv 1 hade jag och luuluu möblerat om en sal i skolan där vi skulle utföra massage. Så grymt skönt. Det ända teoretiska vi hade var vilka muskler vi skulle massera. Sedan masserade luuluu mig i 40 minuter, grymt skönt. Efter det var det hennes tur att bli knådad.

Efter de drog vi oss mot centralen och hemmåt. Jag satte mig å pluggade lite natur. Fick även min skolkatalog idag:P Alltid lika kul:D

Efter plugga å mellis åkte jag å träna i två timmar, aerobic å styrka. Jag å malin pressade oss å tog 10kg på ben å halva biceps:P grymt jobbigt men de är en bra början. :)

NU ska jag snart gå å dusch, för de tkommer en ganska tidig skoldag imorgon md:S:P

PUSS

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0