Persson is calling

NU sitter jag i kyrkan med en massa underbara människor, bla Cornelia, Emma, Sofia, Jessica & Persson. Han meddelar att han är katt:P:)
Vi har haft julgransplundring å ätit godis:) å den fick vi på fiskdammen :) Men en del fick andra saker som skor & klockor, HAHA! Vi skålade, i pommac:P, för den nya prästen !!!  SKÅL!!!

Innan jag kom hit så tränade jag som sagt å det var ganska jobbigt, snacka om träningvärk imorgon, men sånt får jag väl leva med. Det sköna var att jag batsade en lång stund å det var skönt för kropp och själ!!

Jag ska snart hem och läsa min nyinköpta bok:) jag längtar!!

Persson och Danne kör arga leken och det raporteras att Persson är den stor vinnaren, 12-1.Grattis!!

PUSS å sov gott!:)

Ett väldigt osammanhängadne inlägg, ja vet!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0