Onsdag å halva veckan har redan gått

Ja så sitter jag här denna onsdags eftermiddag å det känns ritkigt bra! Allt flyter på just nu å jag har inget konktret som irriterar mig eller så.
Vi började skoladagen men att fotas, å det kortet vill jag aldrig visa för någon, hemskaste jag sett. Men sedan var det typ en halvtimma tills vi började så vi satt och blockerade vägen så att alla fick kliva över oss, asjobbiga vi va men :P
Sedan började psykologin där vi blev indelade i 5grupper för att skriva om de olika perspektiven. Jag och Carro hamna i samma grupp så vi skrev om barnets utveckling enligt Freud. Najs uppgift, vi hade ne liten återsamlingen i gruppen vi var i å kollade läget.Det såg bra ut.

Sedan pratade jag å Carro en massa med vår lärare Jenny å hon e så grymt bra, en person med båda fötterna på jorden och najs att prata med, hon förstår lixom. Vi som hade sådana fördomar om att vi skulle få en tjej som var ung å då tänkte i allafall jag att de ksulle bli någoin jobbig som skulle klaga å ge massa läxor å vara hård. Tur att jag hade så grymt fel:) jag har än en gång lärt mig att maninte ska döma hunden efter håret.
 Efter de serverades lunchen å sedan vänatde betygssamtal i naturen. Johan sa att om jag visar bra kvaliteer på provet som kommer på evolutionen så kommer jag få MVG i betyg:) men lite press på mig nu, men ska inte bli stressad än för vi har inte ens börjat med den delen :P
image201
Nu måste jag börja packa inför ikväll då jags ka till kyrkan direkt efter tärningen, eller jag ska duscha mellan.
Innan dess ska jag träna poweryoga och muskel. Just nu sitter jag å ska skriva lite på min träningsplanering å beskriva pass:)

puss puss hoppas du har en fortsatt bra dag!<3

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0