Nyklippt

Jag hade idrott imorse men de fruktade Beep-testet, alla var så duktiga!!! men jag kunde ju inte vara med pga mina knän, eftersom det är frm å tillbaka hela tiden så fick jag avstå, men jag var med på resten av lektionen som Sigge höll i. Cirkelträning, me vi började med lite bollekar!:)

image197Efter idrotten drog till till centralen å käkade med Sanna.Efter de tog vi tunnelbanan till Kista å kapade våra hår. Jag klippte mig inte som Britney men :P det sjuka är att jag har blivit mer ljushårig än innan, å jag som typ färgade de svart i oktober å sedan dess inte har färgat de med. Ja, ja vet att jag har en grym utväxt :P men den bjuder jag :PInte för att de syns så mycket på bilden men.

Efter de tog jag å Sanna Bussen mot Vällingby för att hon skulle följa med mig till gymmet där jag ätnkte fråga om praktikplats, men vi kom inte in för man var tvungen å ha någon slags tag, så de var bara å vända:/
Å appropå tagar å sånt, så ska vi fotas i skolan imorgon för att vi ska få något nytt ID-system i skolan så man måste tydligen gå med ett "idkort" för att komma in i koslan, fr att få äta å använda kopiatorn. Sjukt men, å de värsta e att vi ska fotas en timma innna vi börjar:S BAJS!!!

Om ca 40 minuter ska jag gå å möta Malin, för vi ska gå å tärna core, sedan promenera hem å hämta Wilma å sedan gå ut med henne. Så de e mina planer inför kvällen!!

Hoppas att du har de bra idag:)
PUSS

Kommentarer
Louise S.A. säger:

Ja men visst gör hon!!
Jag är benkad vid tvn mellan 20-23 antar jag, små kisse och matpauser bara haha

Kram på dig!!

2008-01-29 @ 18:40:10
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Louise S.A. säger:

Snygg du blev i håret by the way!
Kram!

2008-01-29 @ 18:41:08
URL: http://www.louisesa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0