Ny telefon:)

ÄNTLIGEN!!!
Jag och pappa åkte till Onoff i VÄllingby för att inhandla en telefon till mig, en som det inte ska vara något trassel med.Jag köpte inte samma som jag hade köpt förrut, utan denna heter typ 5300 den har exakt samma funktioner och innehåll som den andra men detta är en skjutbar telefon. Mycket nöjd än så länge :) Jag som har sagt att jag inte vill ha en Nokia men det blev så iallafall.

Nyligen så hjälpte jag pappa att ta upp alla julsaker på vinden, så nu är det problemet ur världen:P

Snart vankas det mat hemma hos mig, någon köttgryta med potatis, mums. Sedan ska jag hppa in i duschen fr att efteråt promenera med Carro. När jag kommer hem är det väl inte så mkt mer å göra än att packa till imorgon å skolan å sedna chilla lite å efter de gå å läsa min boken och sedan sova, tidiga morgon imorgon å matte först, som vanligt. Gäller att vara taggad:P

puss<3

Kommentarer
Louise.S.A, säger:

Åh va mysigt att ha en resa inbokad, det hade jag också med min bästa kompis till Turkiet. Helt GAAALET hade vi där.

Jag ska bo i Albany som ligger lite utanför New York men som ändå är väldigt stort.

Kramar Louise

2008-01-13 @ 18:59:06
URL: http://louisesa.blogg.se
Louise S.A säger:

Nej jag vet, jag funderar redan på att titta igenom kläder, men det var visst för tidigt påstod mamma. Yes jag kommer blogga därifrån, har fått så mycket kommentarer om att jag måste de, vilket jag inte gjorde när jag bodde i Turkiet. Så det ska jag absolut.

Kramar Louise

2008-01-13 @ 21:24:33
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Cornelia säger:

jag har en nokia 5300 :)

2008-01-13 @ 21:52:35
URL: http://neliaa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0