Ny kurs

Matte som vanligt å de var inte kul, men vi kämpade på så gott de gick!
Med tanke på att vi har prov nästa vecka så var det inte så lyckat att ha nya saker att lära in så det blev en lite halv loj lektion. Men det var bara skönt, sedna har vi lång lunch på två timmar sen. Efter de började min nya kurs, Idrottsskador och massage. Det kommer bli så himla skönt å ha massgae varje måndag eftermiddag typ:) Ett xtra plus är att det är min underbara föredetta idrottslärare som håller i kursen :)
Fast vi började med att gå igenom planering och betygskriterier, som vanligt. Sedan skrev vi lite om massge å efter de var det dags att massera. Jag körde med min kompanion, Luuluu A.k.a Vickan :P.
Vi slutade typ halv 2 vilket var en mjukstart å så skönt. Vi fick tre sidor som vi skulle läsa, en artikel från någon tidning.
Chill dag helt enkelt. Åkte hejm för att plugga matte, å de har jag gjort:)
Ska om typ en timma åka iväg å träna med Malin och ikväll blir der aerobic å sedan muskel. I´m gonna be BIFF :P

Jag å Luuluu in action :P
image194

Hoppas att ni oxå haft en bra dag! :) <3

Kommentarer
Louise S.A säger:

Vi har faktiskt inte något Uff i närheten här så det är därför jag gör på detta viset. Och i själva verket så kastar jag inte kläderna, inte alla. Jag ger oftast bort lite till grannar i yngre åldrar osv. Så lite god gärning blir det ändå.

Usch matte har alltid varit värsta ämnet för mig!!

Ha de så bra!
Kramar Louise

2008-01-14 @ 17:12:48
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Louise.S.A, säger:

Ja dem blir alltid överlyckliga. Men jag tänkte att jag skulle göra några läsare glada. Dock får dem betala, men till halva priset åtminstånde.

Aa halva tiden kvar, det är klart att du fixar det. Också får du blogga vidare, och tänka att skolan har ett slut (tyvärr ibland) och du har en skön utbildning att glida på sen.

Ha de så bra!
Kram!!

2008-01-14 @ 20:48:26
URL: http://louisesa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0