Mystest

Detta tast hittade jag på Helenas blogg.

(x) du bär mjukisbyxor minst 2 gånger i veckan, typ alltid hemma
(x) du tycker att joggingbyxor är skönare än jeans, jenas är ganska obekvämt
(x) du tycker om att kramas, det är riktigt mysigt, speciellt med personer jag tycker om
(x) du kramas minst en gång per dag oftast när jag hälsar på någon
( ) du har en partner du ofta myser med fick ingen i födelsedagspresent :P


(x) du har blivit masserad
, japp å jag älskar de
(x) du masserar andra man måste ju ge tillbaka oxå
(x) du tycker om att ta en fika någon gång ibland, att fika är bland de mysigaste som finns
(x) du har sett någon utav filmerna: titanic, armageddon, love actually, a walk to remember
( ) du dansar oftare tryckare än vildare danser
vilt å vilt? men så man dansar ute.


(x) du tycker både om att dricka varmchoklad i backen och ligga och steka på stranden
hög mysfaktor
(x) du brukar läsa en bra bok innan du går och lägger dig mm, min nya passion
(x) du är en lugn personjag tror jag anses som de, man kan oxå flippa ibland.
( ) du hänger oftast vid bänkarna/sofforna på skolan har ju typ inga raster så:P

(x) kompis-middag är aldrig fel
mys då kan man umgås å snacka skit oxå:P

(x) du tycker om att gå på promenader med kompisen me like
( ) du går på bio någon gång då och dåfinns typ aldrig några fimler jag vill se:S
(x) i din säng finns många kuddar, kanske även ett gosedjur typ 6 små gosedjur å sedan 6 kuddar
(x) du tycker om små bebisar de är så mysiga:)

(x) du föredrar lugnare cafén än mer högljudda
det är svårt att prata om det är en massa ljud

(x) du klär dig inte så ofta i skrikiga färger jag gillar färgglada kläder, men inte skrikiga
(x) du höjer nästan aldrig rösten tycker inte man ska nehöva skrika
(x) att ligga i soffan under ett täcke är det bästa du vet inte bästa men det är bra mysigt
( ) du har somnat på en lektion nä, jag försöker ha focus

(/) hoodtröjor och mjukisbyxor är din grej
när jag ska ta de lungt ä det min grej

(x) du kan vara utan smink / håret ofixat i skolan någon dag alltid smink men håret är en annan femma:P
(x) du har gått på stan i joggingbyxorjoo under den perioden jag inte orkade bry mi så ja.
( ) du föredrar finare restauranger framför mcdonalds/max Mc Donalds är alltid Mc Donalds.


Kommentarer
Maya säger:

ne men tack och tack vad snällt :)

2008-01-12 @ 15:48:22
URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0