Mkt har hänt

Jag åkte till Carro som jag sa igår, men först mötte jag upp Tova så vi kunde ta sällskap tillsammans till Carro. Hemma hos Carro befann sig redan Maria och Anna. Efter ett tag kom även Sara.
Tova blev arg när de taladae om att vi hade missat bonden, "Det var ju honom jag ville se ju".
Vi såg lets dance å sedan snackade vi skit, åt godis, chips å snacka skit:P
När kvälle började bli natt så åkte först Tova hem å sedan följde de andra, alla utom Anna för hon hade redna gått, med mig till tunnelbanan och jag kunde säkert åka hem, vilket var skönt för jag är så rädd av mig.

När jag sedan kom till Vällingby så hade jag missat bussen hem med ca 5 minuter så det var 25 minuter till nästa:S surt så jag ringde till Sanna som var hos david och kollade på film, så jag knallade dit. David, som den gentleman han är, kom och mötte mig. Hemma hos honom var förutom Sanna, Cornelia, Thomas, Mathias, Astrid och Malin. MYsigt!:D De hade Sagan om ringen- maraton.
När andra filmen var slut, så gick Sanna och jag hemmåt.

När jag gick upp imorse såhade jag sovit ca 4 timmar, tror jag,vilket är halvlångt. Lixom för kort och för långt på samma gång. Så resultatet blir att man är trött. Då smsade jag alla som sov hos David, och sa att det var dags att gå upp, för David och jag skulle mötas kl 09.15. Vi gjorde de å YThomas var med, han skulle hem och sova. De hade sovit 1½timme i natt:P

Vi hade konfirmade ri dga å temat var kärlek. Massa skoj hände, orkar inte rabbla allt. Anna fyllde år så det blev tårta, mums!
Dagen flöt på å sedan var det dags att åka hem å vi missade bussen med 5 minuter. Men snäll som min pappa är så kom han och hämatde mig. För vi ska typ få gäster idag på middag så jag måste egentligen byta om. :S

Glömde mitt paraply i kyrkan :S

UPDATE för imorgon :
Konfirmader, ska vara i kyrkan mellan 09.30-16.30 ca.
Fira Faster.
Borde plugga.


Så det är fullt upp för min del!

puss

Kommentarer
Cornelia säger:

tack för väckningssmset gumman :) (a)

2008-01-19 @ 17:18:59
URL: http://neliaa.blogg.se
Carro ^^ säger:

taack :)

2008-01-19 @ 23:31:01
URL: http://www.carolinesoderblomgrans.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0