Min sista dag som 18åring!

Ja, då sitter jag här med endast 6 timmar kvar som 18åring. Det känns väl inte så kul att fylla just 19, men då är det ju bara ett år till 20:)
Sista dagen har jag spenderat med att jobba mellan 07.30-14.00 sedan åkte jag mamma och pappa för att handla mobil till mig( födelsedagspresent) å sedan det till imogon.

När jag kom hm och skulle sätta i det nya sim-kortet om jag tydligen skulle ha, enligt honom i affären så kunde jag inte få ut det, när jag skulle byta till mitt gamla eftersom det nya inte har börjat gälla ännu:S men vi kunde inte få ut de och sedna insåg vi att de fattades någon liten del till mobilen så vi ska tillbaka till Siba imrgon och få den delen, eller vi måste ha den för att få mobilenm å fungera.

Planer inför morgondagen :D
-Vakna
-Åka till systemet och Siba
-Baka tårtor
-14.00 första omgången gäster
-20.00 andra omgången gäster
-Utgång

Kommentarer
Cornelia säger:

av första omgången gäster kommer du få finaste presenten! :)

2008-01-03 @ 18:41:25
URL: http://neliaa.blogg.se
Cornelia säger:

IDAG FYLLER DU ÅÅR!
grattis älskling för typ fjärde gången :)

2008-01-04 @ 12:58:51
URL: http://neliaa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0