Mattemåndag!

Hade som vanligt matte på morgonen å dagens utmaning var Derivata:S först visade Anna-karin en aslång uträkning osm vi inte ens behövde tillämpa lixom. Helt sjkut men det är väl bra å kunna den med:P

Inte så god lunch idag, korv å potatis. Men vi fick avnjuta ansiktismassage idag efter de så de var ett helt okej slut på skoldagen.

Gick sedan med herese å Luuluu till centralen för att ta pendeln hem, då jag får ett smatal från min katt Anna som berättar att hon har fått g på matteprovet:) GRATTIS! Så jag åker hem, kollar lite på Kyle XY, packar, äter mellis å sedan går jag in på skolans hemsida för att få reda på mitt betyg, å jag fick G!!! HALLELUJA!! trodde inte att de var sant å tydligen så hade jag svara så bra att min lärare tyckte att de var synd att jga inte hade stasat på vg:) ganksa bra betyg med andra ord!

Sedan åkte jag mot centrum för att träffa Sann å Malin som satt i kyrkan, jag åkte dit en snabbis innan jag skulle gå å träna med Malin. Där var även årets kall-konfirmander:)

VI tränade först aerobic å sedan muskel dit Tessan å Petra släpade sig!! 2 timmars hårt slit:P:P men de är de värt!!

På freda ska vi katter i klassen ha finmiddag så då är de klädkod å sedan ska anna å jag fira(att vi klarade matteprovet) med champang:)

Puss hoppas att din dag har varit lika händelserik som  min!

P.s. imorgon är det idrott, frisören, core å promenad med Malin å Wilma som gäller:)D.s

Kommentarer
Louise S.A säger:

Ojojoj, 4 st under en höst är inte dåligt det. Och dyrt måste de ha varit med nya mobiler hela tiden!!

kram!

2008-01-28 @ 21:08:43
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Tette säger:

GRATTIS ÄLSKLING!
Vad glad jag är för er skull. Ni som varit så oroliga, allt slit lönar sig kan vi se. HAAALELULIA! Vi ses imorgon på Beep-testet hjärtat!

2008-01-29 @ 00:12:20
URL: http://thereseolander.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0