MADE IT!

Jag fick MVG på mitt naturprov jag hade idag, skoja inte att jag blev glad. Om jag får skryta så sa min lärare att jag hade svarat bäst på sista frågan på provet, så lite stolt e jag väl:)

När vi gick från skolan visade Tova oss den döda råttan, om dessutom hade blivit påkörd å var mosade å hade utsträckt tunga:P den hade även slapschat å inälvorna hade flugit ur, ganska collt på samma gång som det var äckligt .

Sedan gick Maria och jag i stan å jag shoppade en tjocktröja å en tröja.När kl blev 3 så åkte vi hemmåt å jag köpte mig en tunika på H&M. När jag sedan åkte bussen så såg jag David å Thomas som var påväg mot centrum så jag hoppade av och gick med de å där träffade vi en massa andra människor som skulle iväg på läger så de var mysiigt!!

Nu ska jag snart dra iväg till Sundbyberg å Träffa Bella:)

PUSS 

Kommentarer
Cornelia säger:

jag visste redan att du skulle klara dig galant (a)

2008-01-27 @ 16:44:28
URL: http://neliaa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0