Lite shopping:D

När det regnar är det alltid roligt å shoppa:)
Så jag passade på att köpa mig ett litet paraply som an alltid kan ha med sig i väskan., mycket praktiskt. Har tänk att köpa de aslänge, kommer på det varje gång de regnar, men gör inget åt förens idag. Sedan köpte jag mig en ny bok oxå, eftersom jag läste ut Graaf´s bok. Denna bok gillade jag väldigt mycket, var fast från fösta till sista sidan, så jag hoppas att nästa bok är lika bra. Den jag investerade i var nämligen Linda Rosings bok; Den nakna saningen.
Ska säga vad jag tycker om den sedna när jag läst, om det blir en hiss eller diss.Vem vet?

Det var egentligen helt meningslöst för mi att åka till skolan idag eftersom de visade sig att vi inte skulle ha någon natur idag, för att två tjejer i min klasss hade gått å ställt in den :S men det vra bra att vi kom iallafall, för mitt projekt kom igång lite. Vi planerade det mesta som har med boken att göra , så det känns bra!

Nu ska jag ge mig iväg å träna, först poweryoga å sedan muskel:) Efter det så ska jag till kyrkan( ska duscha mellan), för att ha julgrnaspolundring, enligt Cornelia:P

PUSS<3

Kommentarer
Cornelia säger:

det står det i veckosmset (a) :)

2008-01-16 @ 16:15:19
URL: http://neliaa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0