Jobb å träning

Det var inte kul när klockan ringde imorse:/ men jag var ju tvungen att stiga upp ändå eftersom jag hade en buss och ett arbete att passa. Fick jobba över 1 timma eftersom det fattades personal, men det gjord einte så mycket för jag fick då skjuts till Vällingby där jag skulle träna, kom nyss hem däifrån :) skönt att börja året nyttit. Ska jag iofs inte säga med tanke på att jag äter paj nu, ska till Emil som fyller 20 idag å så ska jag äta tårta hela dagen på fredag. Då jag blir 19!men när skolan börjar får man nya rutiner igen.

Såg att vårschemat på gymmet satt uppe så ska spana in de å se vilka pass jag kan tänka mig, pricka av så att det blir lätt å hitta. Jag hoppas att de finns några bra pass på tisdagar å torsdagara att gå på, det har vart lite si å så med de. Fast då kan man ju alltid gå på gymmet.:P

Snart ska jag hoppa in i duschen ska bara spana in lite bloggar först :P

puss<3

Kommentarer
tette säger:

JAG VILL OCKSÅ HA SÅ FINT SOM DUUU HAR! :(

2008-01-02 @ 22:14:03
URL: http://thereseolander.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0