Idrott

Hade bara idrott i skolan idag, därför är jag redan hemma. Har tom hunnit käka lunch.
Men det var ingen mjukstart på idrotten vill jag lova, det var cirkel träning, men en massa styrka å typ bara ben. Jag som har ont i låren sedan igår var ju typ död i kroppen. Å innan styrkan så hade vi fått köra idioten. Så det var lagom kul:S men nu är de över.
Jag insåg även att jag har träningsvärk i mina biceps:/ eller som Maria sa, man har ju bara en :P

Jag borde hoppa in i ducschen eftersom jag inte gjort de än å sedna sätta mig och plugga matte, nu när jag är ensam hemma:)
Har typ inget annat å göra idag om jag inte ska tärffa Malin senare.

Hoppas attt ni hittar på något kul idag:)

puss<3<3

Kommentarer
Cornelia säger:

den blonda in the front är sofia och jag är den brunhåriga med lammet (a) hihi

2008-01-15 @ 18:25:53
URL: http://neliaa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0