Helt underbart!

Går dagen började jag med att gå ca 1½timma i skolan och klassen skulle då planera en tur på långfärdsskridskor, inte för att  ekommer finnas någon snö men :P
Efter skolan så skulle jag och Tova fika men det var mitt i lunchrusningen så vi bestämde oss för att gå till Gallerian och köpte där en varsin muffin och sedan en chokladkaffe på 7-eleven. Efteråt åkte vi hem till Tova coh åt muffns, drack te och snackade :) jag drack ett rosa te, som var av nypon, rosen blad och hibiskus. Asgott var det!

Kl 18, mötte jag Therese i stan för att gå och äta. Men innan vi gick och åt så gick vi in på chokladfabriken på Odengatan, inte för att an såg den utifrån ,men det var najs innuti.:)
Vi åt på Hard Rock, på VSeavägen. Vi bestämde oss efter ca 45 minuter att vi skulle ha varsin hamburgare. VI behövde inte ens visa legg när vi beställde Bacardi, haha. *stolt*. Vi åt en god middag med andra ord. Sedan började vi gå mot Norra brunn, men eftersom vi var så tidiga så tog vi en extra sväng, vilket behövdes efter maten :P Inte heller på Norra brunn behövde vi visa legg:)
Vi var där vid ´20, vilket var tur för det var inte alla som kom in. När showen väl började kl 21, var det så himla kul. Först avr det Jacob Öqvist, sedan BJÖRN GUSTAVSSON ( finns det någon sötare just nu??) och sedan någon Thomas oredsson. Vi skrattade iprincip hela tiden å ma måste varit där för att fatta :P
               
Jacob                                             Björn                                             Thomas
Det var en ritkigt underbarkväll:) Det bästa var att jag var  där med Therese:)<3<3<3<3<3<3  Tack en än gång för igår:) Men stackars dej som skulle upp kl 5 imorse:S men life goes on :)

Över till i dag:
Jag har varit å tränat i Vällingby, Aerobic/core mellan 10.30-11.3. Väldigt skönt.)
Så nu ks ajg hoppa in i duschen :)

puss


Kommentarer
carro säger:

Det låter som att du hade det supermys igår ;)

2008-01-12 @ 13:16:43
URL: http://www.carolinesoderblomgrans.blogg.se
Emelie säger:

Haha jo det kan de ju vara ;)

2008-01-12 @ 15:07:50
URL: http://celebratelife.blogg.se
carro säger:

absolut :)

2008-01-12 @ 15:12:56
URL: http://www.carolinesoderblomgrans.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0