Fredagsfika

Dagen rullade på i sin vanliga takt i skolan, hade två lektioner Natur & Friluftsliv B. Sedan var det lunch, lax å potatis. När lunchen var uppäten så åkte jag tunnelbana med Carro och Maria, fast de gick av innan mig. Jag träffade Carro och Elle på Mc Donalds, där de åt lunch nr 2.
När de hade ätit upp bestämde vi oss för att gå till hemköp och införskaffa lite fika, en bullängd och en rulltårta blev de. Innan hade vi stött på tvillingarna ÖSterberg, Anna & Sofia.
Efter besöket på hemköp åkte jag, Carro, Elle och Anna hem till Elle och fikade. Sedan skulle Anna till optikern och jag hem för att plugga å här sitter jag nu. Ska dra på mig ett par mjukisar så det blir skönare att plugga. måste plugga igenom matten å naturen inför nästa vecka:S

Ikväll bär det av till Carro i min klass för att se LETS DANCE:) kommer bli mysigt, katterna och sedan några fler tror jag..

puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0