För Cornelias skull

Om 15 minuter ska jag ta bussen, men Cornelia ville att jag skulle slänga in ett inlägg idag så för hennes skulle kommer en update:)

Jag vaknade kl 7 som planerat men eftersom varken Therese eller Luuluu skulle komma på morgonen å göra projekt så gick jag inte heller eftersom Therese ringde mig å sa att hon hade feber å skulel sova en stund för ett sedan komma till klassrådet, så jag gjorde likadant å mötte sedan henne på centralen.

Vi åkte dit, hade klassråd, sedan lunch trodde vi så katterna , eller utom Carro kom försent till naturen, men de gjorde inte så mkt!
sedan slutade vi , då satte Therese å jag igång å fixade med projektet å de känns väldigt bra, känns som att vu är mer i fas i arbetet å jag är inte stressad längre:)

Efter skolan åkte jag till kyrkan och fastnade som vanligt alldeles för länge. Så nu har jag brottom till träningen som börjar 7 men jagska gå 20 över.)

PUSS

Kommentarer
Cornelia säger:

men visst hade du det bra hjärtat? :)
lycka till med aerobicsen (a)

2008-01-17 @ 18:13:46
URL: http://neliaa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0