Ensam

Ikväll kommer jag att vara helt ensam hemma:S kommer vara tråkigt, det brukar alltid vara någon hemma men inte idag när jag för en gång skull ska vara hemma.
Men jag och Ellen var en sväng till affären förrut och köpte läsk och godis till mig så jag ska väl klara mig i allafall. Funderar på att antingen läsa min bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig!". Den är riktigt hemsk, att läsa den och sätta sig in  i hennes liv. Det är helt sjukt hur hon stog ut med allt som hennes man orskade henne. Men det är inte lätt att göra som man borde i alla lägen, vilket hon oxå berättar.
Jag har typ läst 1/3 av boken å jag är fast. Jag rekomenderar er att läa denna bok, då kommer ni inte klaga på era liv längre, ni behöver inte vänta på att bli slagna, kastas i väg eller behöva stå till svars till något som ni inte gjort, men ni gör det ändå. En rejäl tankeställare.

Så får se om jag fortsätter läsa den eller myser i soffan med någon film. Ska se om jag hittar någon bra.

Idag slängde jag ut grannen från vardagsrummet, senast imorgon ska man ju slänga ut dne så jag gjorde det idag efterosm att ingen annan tog tag i det här hemma. Sedan tog vi bort allt julpynt, fick lite hjälp av Emmeli med det. Sedan dess är typ all jul bortstädad. Bara några stakar och gardiner kvar. Väldigt skönt, jag vill ha vår nu!

Puss hoppas att ni får en trevligt kväll!!
Imorgon blir de ingen träning utan jags ka plugga matte och natur å sedna förhoppningsvis köpa en ny mobil.

Kommentarer
carro säger:

Hoppas att du har/haft en mysig kväll nudå :)

2008-01-12 @ 21:54:17
URL: http://www.carolinesoderblomgrans.blogg.se
Louise S.A säger:

Svar: Haha jo de blir en hel del packning när man ska bo i Turkiet, och tur att det finns jul på resväskan. Den innehöll ju mest kläder men 37 kg är ändå 37 kg!

Vet inte hur de ska bli när jag ska till Usa, med alla 4 årstiderna osv. I turkiet var det sommar och sol och man kunde ha enbart kläder som passar detta. Vi får väl se hur det går.

Hur har din helg varit då?
Kramar Louise

2008-01-13 @ 03:23:34
URL: http://louisesa.blogg.se
S A R A säger:

svar: jaa! du MÅSTE se den, om du gillar komendier då ^^ ha de bra :]

2008-01-13 @ 11:33:34
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0