Emelie ska gå å köpa träningskläder

Det är faktiskt sant som det är sagt(skrivet), Emelie som jobbar här i kyrkan har gått å köpt sig ett årskort på samma tärningsanläggning som jag tränar på. Vi ska bli träningshomies!!!Hon sa att hon skulle köpa träningskläder på 30 minuter, vilket jag å Cornelia tvivlar på. Så vi får se, hon ska avar tillbka akl halv 6.

Cornelia och jag köpte 600gram godis å hon hälsar att vi är tjockisar, men vi bjöd faktiskt lite:):P
Sedan har vi druckit en massa te å Jag var å handlade champange till mig å Anna tills middagen imorgon:) Eller rättare sagt Emmeli handla till oss:) BUSIGT!

Ikväll är det Aerobic på schemat å imorgons ka jag på vandring på Djurgården med min kära klass:)

pusspuss puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0