Efterlängtat mail :)

Slog på min msn när jag kom hem från skolan idag. Hade bara en lektion, så det var skönt:)
Men i allafall, när jag öppnade msn så hade jag fått svar från ABC-gruppen som har ansvar för beställning av studentmössor och andra tillbehör. Och de hade nu ändrat min beställning. Jag kommer nu att få rätt mössa och rätt tjocktröja.:) kommer bli asnajs. Men jag har beställt en tröja i M så jag hoppas att dne inte är allt för stor, men i så fall får jag hoppas att den är mysig så att man jämt vill ha den i allafall:)

Angående kläder så har jag tänkt på en sak, alla affärer har så olika storlekar, asså tex på Gina Tricot där är storlek 34 sort medan en S på Jc kan vara för liten:S Jag tycker att det är jättesvårt å veta vad man har för storlek i kläder, det är ju beroende på affär. Men det värsta är ju Jeans.Jag som är en kort person har extrem svårt att över huvudtaget hitta ett par jeans som jag inte behöver lägga upp. Jag har hittat ett ytters få par och jag hittade ett par på Stadium och de är de ända fina i 30 på längden. Om man är lång så är det ju lätt att hitta rätt längd, medan vi korta får sy upp, men då får byxorna en helt annan form Och allvarligt! hur snyggt är det när knät på byxorna hamnar nere på skenbenet?Det kankse bara är jag som har tänkt på detta..eller?

Så jag tycker att de som designar jeans ska skänka en extra tanke till oss som är korta till växten !

PUSS<3
Ikväll är det core som står på schemat å träna:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0