Duktig måndag

Jag jobbade inte alls bara 5 timmar utan ända till halv 3 blev jag kvar så det blir 1½ timmar extra pengar. Dessa kommer som alla andra att gå till vårens alla stundetskivor som hägrar.:P Så om man sliter lite nu så kan amn ju njuta sedan:) Det är i alla fall min tanke:D

Efter jobbet gick jag dirket till Synsam och korigerade mina glasögon så nu sitter bra bättre. De visade sig att ena bågen hade blivit lite sne, men nu är problemet fixat :) Tog mig äntligen tiden att gå dit och få de gjort, det löjliga va att de knappt tog 5 minuter ens...

Om ca 1 timma ska jag åka till Vällingby för att träna i två timmar, först aerobic å sedan muskel. Jag går ut hårt, men det är väl lika bra? Det är iofs så mkt som jag tränade förrut ca 5 dagar i veckan. Så det blir bra när skolan börjar igen och man kommer in i rutinerna:) Ska bli roligt å komma tillbka å tärffa alla denna sista terminen.

Imorgon börjar som sgat skolan igen, med allt vad de innebär, men jag kom på en sak, jag kommer få sova längre imorgon än vad jag gojrde idag, så de blir sovmorgon för min del:)

pusss<3image165



Bara för att jag tycker om denna kisse väldigt mycket<3

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0