Det blir inte som man tänkt sig :)

Jag som krev i inlägget tidigare att jag skulle få vara ensam igår man så blev inte fallet. Men först måste jag berätta hur deprimerade jag kände mig igår:P
Första hade jag köpt godis å läsk så att jag inte skulle dö ensam, då hade jag det i alla fall. Sedan hade min almanacka, boken jag läser framme. Å sist man inte minst, min natur bok och annteckningar. Kände mig helt tragisk för jag satt med skolsaker på en lördag, men jag tänkte att nu hade jag lugn och ro och kunde då passa på att gra frågorna och gå igenom de som ska komma på provet, så nu är de gjort:) slipper göra det idag, så nu kan jag koncentrera mig på matten :S mindre kul men väldigt viktigt, måste ju klara provet:S

När jag satt där å hade som tråkigast så plingade min mobil till och det var Astrid som frågade om jag ville komma över till Malin å se på film, vilket sedan blev fallet. Jag gick dit med Sanna och Mathias. När vi var där kom även Thomas.
Vi skulle som sagt
se på film så vi började att se "Underbara älskade" och efter  den såg vi "Aristocats". Vi ville lätta upp stämninegn så vi såg kattfilmen efter:)
Sedan var det dags för oss att gå hem för alla var jättetrötta och hade plugga att göra idag.

Jag kom hem typ 02.15 och sedan läste jag lite i min bok, men när texten började byta plats insåg jag att det var dags att lägga unda bokeen och släcka lampan, vilket jag oxå gjorde. Sedan drömde jag att jag hade en kille/man som var helt sjuk och typ höll på å misshandla mig, bara för att det är så i boken.

Idag ska ajg plugga matte å sedan ska jag se om pappa kommer hem itid så att vi ka åka å köpa en mobil till mig.
Det är mina planer för idag.

PUSS

Kommentarer
carro Svarar; säger:

hehe, jo. Men asså han fick inte ett "riktigt" pressentkort, utan ett som vi hade gjort själva, ifall han inte skulle villja, Annars får han något annat. Än så länge har han inte bästämmt sig iallafall :)

btw, usch hemsk dröm :S

2008-01-13 @ 13:30:56
URL: http://www.carolinesoderblomgrans.blogg.se
Carro säger:

Gör det du ;)
hehe, tack. Detsamma :)
kram

2008-01-13 @ 14:20:50
URL: http://www.carolinesoderblomgrans.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0