Core

Riktigt skön träning sådär lagom på 30 minuter, men jag hann bli riktigt trött ändå. Menjag hade ju kört styrka på idrotten så de var kankse inte så konstigt?
Träffade på min kära Cornelia i hallen oxå, de visade sig att hon hade varit på spinning precis innan vi skulle tärna. Hon skulle även på öppet hus id´kväll så jag får se hur de var där sedan.

Malin och jag gick en sväng med lilla Vilma, så söt:) hon hade bådereflekxband på sig å en blinkade sak så att vi kunde se henne när hon fick gå lös och upptäcka lite själv:)

Just nu känner jag att jag har mensvärk så de tänkte jag bota med en varm dusch:) Hoppas att de blir bättre. Sedan kl 9, långt kvar. Då är de Gynning som gäller :) Bästa med hela tisdagen. TACK CAROLINA!!!!! du förgyller min tråkiga tisdag :P 

Kommentarer
Cornelia säger:

du kan prova fisken, det är en yogaövning som är bra mot mensvärk :)

2008-01-29 @ 20:01:06
URL: http://neliaa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0