Back to normal again..

Det är ju så att skolan brörjar igen imorgon. Å med skolan tillkommer läxor å massa plugg. Vet redan nu att jag har matteprov 21 januari:S å måste plugga arslet av mig..men de ska väl gå..De gick ju vägen förra gången efter typ en veckas pluggande.

Men det kommer gå bra hoppas jag, de känns som att de kommer gå väldigt fort helt plötsligt står jag där i min vita kläning och mössa:) känns ganska sjukt att min obligatoriska skoltid är slut om mindre än 6 månader. Efter den 5 juni så kommer jag att vara en arbetslös 19åring ;P men de kan väl vara ganska chill ett tag men jag måste ju ha en plan sen. Vet i allafall att jag ska åka till troligtvis Thailand i November.Det skulle vara ganska grymt. Malin och jag pratade om det idag å då får jag en underbar känsla i kroppen, som inte går att beskriva:) Underbart!

Jag och Therese ska gå på Björn Gustavsson & co, en show på Norra brunn. Kommer bli sjukt kul. Jag längtar, vi måste bara boka de först.
Jag funderar även på att boka massagen jag fick i julklapp imorgon uppe i Vällingby. :) ska boka in den så att jag får den typ i miten av Februari, typ vid alla <3ans dag.

Imorgon ska jag
ha idrott i typ 2 timmar på morgonen å¨sedan vet jag ine riktigt hur schemat ser ut för resten av dagen, men de får jag nog reda på imorgon:)

puss<3

Kommentarer
Emelie säger:

jaa men verkligen, kul för dom :)

2008-01-07 @ 21:57:35
URL: http://celebratelife.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0