ARG!!!!

Jag är så arg!
De hade så klart inte min mobil på Siba i Barkarby. Den är förövrigt slut i hela Sthlm:/ å kommer in först om 2 veckor om jag har tur, så jag måste iprincip vänta itlls februari för att få min telefon:S BAJS!!!!!
Så jag funderar på att försöka hitta en ny telfon å köpa de istället..för palla vänta i typ ter veckor på en ny telefon..å den kommerde säkert oxå vara något fel på bara för att jag ska få den...
Men ska kolla runt lite, är å kollar andra mobilder på siba, för att eventuellt hitta en ersättare.

Jag och Therese ska på Norra brunn nu på fredag å se Björn Gustavsson :) kommer bli så mysigt! SNATTI och FATTI<3.

Maila även till en eventuell praoplats idag, hoppas jag får svar snart!!!(håller tummarna)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0