Äntligen FREDAG!!

Börjar som vanligt 10.40 på fredagar så jag har sovit ut i natt vilket jag kände att jag behövde:) Så nu är jag pigg.
Jag borde klä på sig å borsta tänderna nu men vad gör man ite för att uppdatera lite i sin blogg:P:)

Idag har jag bara Natur & Friluftsliv i skolan i 2*50 minuter, sedan är det helg för min del. Men jag funderar på att stanna kvar i stan å se om jga kan hitta mig några nya kläder, känns som det var evigheter sedan:S Men pengarna har gått till så mycket annat.
Får ju min lön idag, hela 706 kr.:) inte dåligt med tanke på att de typ är 9 timmars jobb:P å jag betalar tom skatt:)

puss på er, nu är det dags att göra sig i ordning!

Ikväll ska jag träffa Bella på hennes jobb, sedan drar vi hem till henne å ska äta middag å se Lets dance:) Hon ska eventuellt klippa mig oxå om det hinns med:)


Kommentarer
Cornelia säger:

vi ses ju onsdag, och kanske torsdag&fredag beroende på dig (a) :)

2008-01-25 @ 15:12:29
URL: http://neliaa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0